Uzak Bağlantı talimatı

1.)  Uzak bağlantı yazılım dosyasını yüklemek için yukarıdaki resme veya aşağıdaki “AIT Destek İndir” butonuna tıklayın. “AnyDesk” için ise diğer butona basın. Eğer bir Apple ürünü bilgisayar kullanıyorsanız “MAC Versiyon” butonuna tıklayın. İndirilen dosyayı çift tıklayın ve yüklemek için ekrandaki talimatları izleyin.

2.) Teamviewer’ı başlatın ve 9 rakamlı bir ID ve rastgele bir şifre göreceksiniz. AnyDesk’te bu sadece 9 rakam olacaktır.

3.) A.I.T. Destek ekibimizi 0 546 220 90 90 numaralı telefondan arayın. Ekranda açık olan TeamWiever Kullanıcı adı ve Şifresini söyleyin. AnyDesk için 9 rakamlı ID numarası yeterli olacaktır.

Dikkat: Adres ve / veya parolalar geçersiz olabileceğinden, destek ekibini aramadan önce uzaktan bağlantı uygulamasından çıkmayın !

Servis Talebi

 

WhatsApp üzerinden veya A.I.T. teknik destek ekibini arayarak servis talebi oluşturabilirsiniz.

Renk Kalibrasyonu

 

Monitör Renk Kalibrasyonu ve ICC profil oluşturmadan doğru renkleri basamazsınız ! A.I.T. uzman ekibi bu konuda da yanınızda. 

Yedek Parça

 

Yüzlerce parçanın anında tedariği ile işleriniz hiç kesilmesin. Siz sadece başarınıza odaklanın !

MAkine arıza formu
  • Makinenizde meydana gelen arıza sonrası, aşağıdaki formun doldurulması sonucu teknik servis talebiniz alınmış olacaktır.
  • Arıza çağrınız, teknik servisimize iletilmiş diğer taleplere eklenerek işlem sırasına alınmaktadır.
  • Teknik servis esnasında makine ile ilgili kişinin, makinenin yanında hazır bulunması servis verilen firmanın sorumluluğundadır.
  • Teknik servis hizmetinin ve garanti harici değişen yedek parçaların ödemesi, arızanın giderilmesini takiben nakden veya aynı gün havale ile tahsil edilecektir. Servis esnasında arızalı olduğu tespit edilen parçalar, tarafınızdan onay alınmak şartıyla değiştirilecektir.